Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

torsdag 31. mars 2011

For første gang i mitt liv....

har jeg lappet et dekk!!!!!Det var kanskje på tide tenker dere, men jeg er faktisk veldig stolt for jeg syntes at det var vanskelig!

Egil er selvfølgelig borte med laget for det er kamp i morgen, ellers hadde jeg nok ikke begitt meg ut på et sånt prosjekt, men jeg kan rett og slett ikke leve EN dag uten barnevogn.

Gute nacht;-)
T

1 kommentar:

Søk i denne bloggen