Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

søndag 27. mars 2011

Jeg elsker barneklær....


Ola Amandus har på seg ny dress som han har fått av tante Lieneke- er den ikke herlig??

Jeg trodde faktisk at det ikke var så stort utvalg til gutter, men det ER det! Mine store favoritter er Petit Bateau, Molo og ikke minst Polarn O. Pyret ( som Emil August har på bildet). Så jeg skryter til Egil om at jeg ikke shopper så mye siden jeg fikk barn, men jeg har bare overført behovet mitt til barna istedenfor. Hihi, men de TRENGER jo ofte nye klær for de vokser sånn;-)

Ha en nydelig søndag- vi skal ut og trille tur med gutta!

Klem Torill

3 kommentarer:

  1. Hei Torill - så flott at du finner tid til å dele koselige innlegg på bloggen!
    Med tre gutter her i huset i CPH har vi også vært mye flott barnetøj igjennom... MOLO er stadigvekk en av favorittene, selv om guttene begynner å bli store (10, 8 og 6 nå...)
    Småfolk, drappa fot og katvig var også blant favoritterne da de var mindre - men nå begynner de selv å ha meninger :) Bukser fra Name It, polo'er og skjorter fra Cottonfield og sportstøy fra Hummel hitter. Ellers er farverike MOLO og lekre Replay også populert!

    Go' mandag til deg og guttene!

    Klem fra sola i København,
    Karoline

    Snart påske! Da skal vi til Sjøholt og Ålesund!

    SvarSlett
  2. Hei å dei vennen..
    Tenkte på noe i går...tror alderen har innhentet oss. Merkelig hvor fokusert man kan bli på mat og interiør....Rensket klesskapet for en bossekk.Det minker og det minker uten påfyll !? Noen har forandret seg. Nå er detlamper som står i hodet mitt, og ikke siste vårmoten. Sikkert bra ..
    Stor klem Linda K D :)

    SvarSlett
  3. Hei Karoline! Så koselig å høre fra deg. Har du tre gutter eller er det inkludert mannen? København altså? Det er sikkert herlig! Kos dere i Ålesund i påsken!

    Hei Linda! Du har så rett så rett!!!har dere kommet langt på huset? Er så spent! Miss you!

    SvarSlett

Søk i denne bloggen