Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 11. mars 2011

Får Magath sparken??

http://www.tv2sporten.no/fotball/cl/mesterligasuksess-for-hardt-proevede-magath-3438383.html

Mange har spurt oss om det virkelig ER tilfelle at Magath får sparken og hvilke konsekvenser dette får for oss...Helt ærlig: vi aner ikke.

Ryktene i klubben sies å være at han har kommet på kant med de andre i ledelsen ( han er jo blant dem selv iom at han er trener, manager og sportslig ansvarlig!!) og at han behandler sine ansatte med svært liten respekt. Jeg skal ikke uttale meg på Egils vegne, men det er i hvert fall helt sikkert at han er en mann med karakter...

Hadde ikke Schalke 04 kommet videre i Champions League OG spilt seg til Cupfinalen hadde han vært ute allerede, men han fikk plutselig støtte fra fansen og gode resultater. I morgen er det Bundesligakamp igjen og det er kanskje stille før stormen... Styret i Schalke 04 har i hvert fall ikke gått ut og dementert ryktene og erklært at de står bak Magath...Så det er jo litt muffens!

Når det gjelder oss, så har Egil kontrakt ut juni og det er dette vi forholder oss til foreløpig. Men hvem vet? Kanskje er vi tilbake i Norge ENDA raskere enn vi tror? Keep you posted!

T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen