Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

lørdag 19. mars 2011

Emil Augusts første kjærlighet...på pinne!



Kan tro jeg ble litt småsint når Egil og Emil August kom hjem fra butikken og Junior hadde en kjærlighet på pinne i munnen! Hvem gir sånt slikkeri til en ett og et halvt åring før han overhodet vet hva det er???
Vel, det var heldigvis ikke faren , men en dame på butikken som hadde pakket den ut og puttet den i munnen på Emil August. Så, ok, han måtte bare få prøve og dere kan vel tro at det falt i smak;-)

Etter at han hadde tatt den ned på gresset 2 ganger og lagt den fra seg på bakken MÅTTE jeg bare ta den fra han og da ble det ramaskrik! Men det var jo morsomt for han så lenge det varte:-)

Ha en nydelig lørdag! Her skinner solen og gresset er grønt!

Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen