Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

tirsdag 5. april 2011

Velkommen til verden lille prinsesse!

I natt fødte Bodil sitt tredje barn- en velskapt liten jente på 52 cm og 3800 gram. Hun skal hete Andrea Nikoline. Er det ikke fint??

I påvente av bilde av prinsessen kan jo dere få se hvor stor Ola Amandus plutselig har blitt!! 4mnd og en uke allerede!

I dag spiller Schalke kvartfinale i Champions League mot Inter Milan og jeg kunne ha vært der! Laget+ støtteapparatet fikk ha med seg fruene, men her sitter jeg:-8 Jeg kan nesten ikke stikke fra to smågutter i 2 dager når ingen kan ta seg av dem. Dessuten ammer jeg..så..ja...neste gang kanskje??!

Klem fra en stolt Tante

2 kommentarer:

  1. Grattis!!!!! Kosekos!
    Grattis med ny style by the way - Stilig :=))))

    SvarSlett
  2. Tusen takk honey! Så kjekt at du har blåst liv i Snippen igjen! Skal linke den igjen!!

    SvarSlett

Søk i denne bloggen