Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

onsdag 13. april 2011

I love Ipad!

Men det kan jo diskuteres om det er så lekkert med røntgenbilder....Så jeg legger med 2 litt finere av guttene fra i morges:-)

Emil August har begynt å stå opp 06:20 for tiden..Det passer meg ikke så bra iom at lille Ola Amandus ikke gir seg før i 21:30 tiden på kvelden! Zzzzzz...ikke så mye tid igjen til alenetid for de voksne, men det er vel sånn det er en periode!

I går prøvde jeg forresten akupunktur mot pollenallergi- føler meg faktisk litt bedre i dag. Kanskje hjalp det faktisk??? Troen har jo hjulpet så mange;-)

Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen