Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

lørdag 7. mai 2011

Gratulerer med konfirmasjonsdagen kjære Lars!



I dag er denne stramme karen konfirmant! Vi gratulerer så mye med dagen!

Egil har som vanlig ikke fri, så her sitter vi i Tyskland og går glipp av festlighetene. Guttene er for små til at jeg kan reise med begge alene, men vi feirer med i tankene!

Lars er en herlig gutt med utrolig mye personlighet og et stort varmt hjerte! Vi er så glad i deg!!!

Konfirmasjonsklem fra Tante Torill og co.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen