Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

søndag 24. april 2011

Tysk påske!



Den tyske  påsketradisjonen er ganske hyggelig! De voksne gjemmer malte ( hardkokte egg) i hagen sammen med sjokolade og så må barna på jakt for å se hva påskeharen har lagt igjen til dem. Dette herlige fatet fikk vi av barnepiken vår og Emil er helt i hundre!


Og her over ser dere et fat med godterier som stod på døren vår i morges. Sikkert en av naboene! Hyggelig?
Nå må jeg slite litt med å forklare en ett-åring at han ikke kan spise bare sjokolade til frokost, men, men, dette skjer ikke hver dag..

GOD PÅSKE!

Påskeklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen