Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 18. mars 2011

Tysk fotball er mer underholdende enn såpeopera!!!

Schalke har fått ny trener fra mandag; Rangnic. Så her går det fort i svingene. Men en ENDA større nyhet er at Magath skal tilbake til Wolfsburg at once!

Det var her Egil og Magath møttes første gang og Egil bodde der da vi møttes. Bildet er fra stadion i Wolfsburg etter en av den første kampene jeg var på og så på Egil. Vi var helt nyforelsket:-) Og jeg var så stolt av å ha funnet meg en sånn flott fyr...Det er jeg enda og nå er vi gift! Måtte bare mimre litt.

Ja, så mer news fra tysk bundesliga kommer om det skulle være av interesse;-)
T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen