Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 28. mars 2011

Endelig tid for en god film!

En av mine store lidenskaper er kino, men det har det dessverre ikke blitt så mye av i det siste. Vi har jo to småttiser som må passes på. Egentlig skulle en tro at vi kunne sett film på kvelden, men iom at lille Ola Amandus har grått hele kveldene har liksom ikke filmkos vært et alternativ. Men i går gikk det! Ola Amandus sovnet tidlig (??!!, klokka 21...) og da fikk Egil og jeg kost oss med denne filmen som faktisk var kjempebra!



"Remember me". Hovedrollen spilles av Robert Pattinson fra Twilight ( som jeg forøvrig IKKE har sett, for sånne filmer er jeg ikke fan av). Men han var i hvert fall utrolig dyktig. Filmen tok for seg mange viktige temaer med stil..Anbefales!
Ha en fin mandag- her er det sol igjen juhuuu!

2 kommentarer:

  1. Å for en koselig blogg Torill- kjekt å se bilder av guttene og lese hvordan dere har d i d store utland!! Blir kjekt å se dere tilbake i Ålesund også:-) Kjenner me godt igjen i d me å ikke finne tid til film- skulle jo tro d va lett å få til på kveldstid, men noe e d støtt!! Men veldig kjekt når man får til å se en hel film sammenhengende!! Håper dere får flere slike kvelder no:-) Nyt siste tiden der nede sammen med guttene dine:-) Klem Marthe Sæter

    SvarSlett
  2. Tusen takk Marthe! Så kjekt at du følger med oss! Ja, jeg må si at vi gleder oss skikkelig til å komme hjem, men akkurat nå er vi glade for klimaet her! Hørte det var snø hjemme!!!Brrrrrrrrrrr!

    Stor klem til dere!

    SvarSlett

Søk i denne bloggen