Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

søndag 20. mars 2011

Kryss i taket!

I går var en lykkens dag! Egil var borte og jeg var alene med guttene til i dag. Når det er sånn pleier vanligvis skrikekoret å sette inn i 18 tiden, så varer det frem til at Emil August har sovnet. Jeg skifter hektisk på storebror på stellebordet,  mens jeg vugger lillebror i vippestolen med foten. Puh! Men i går var det annerledes..Lille Ola Amandus satt og pludret i stolen og hadde tydeligvis ikke vondt i magen, mens Emil August faktisk VILLE pusse tennene???!!!

Jeg krysser fingrene for at en ny epoke er i gang. Det er jo bare en uke til Ola Amandus blir 4 mnd og da satser jeg på at kolikken er borte..

Ha en strålende søndag. Ser på FB at solen skinner overalt og det gjør den her og:-)

Klem Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen