Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

tirsdag 15. mars 2011

In the Zooooo...

I dag har Egil hatt fri og det var 17 grader! Deilig! Så da tok vi med oss gutta på Zoo. Jeg er ikke spesielt glad i dyr, men når de holder seg på avstand er det kjekt. Jeg må likevel innrømme at jeg får skikkelig vondt av alle disse ville dyrene som er sperret inne...Spesielt apekattene.

Men Emil August var veldig fascinert så jeg måtte bare holde dyreangsten min for meg selv...Helt til Egil viste meg noen flaggermus med et vingespenn på en halv meter! Grøsss!!!!!!!!!!!!!!Da måtte jeg bare springe vekk derifra.Beurk!!!

Men Alaska var spennende- store bjørner og sjøløver ( på andre siden av et stort gjerde)- så da følte jeg meg litt tryggere;-)

T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen