Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

onsdag 9. mars 2011

En smak av mitt "gamle liv";-)

Odd-Eivind ( svoger'n) kom ens ærend for å se Champions League kamp i dag og iom at Mormor og Morfar fortsatt er her kunne jeg reise på flyplassen og hente han. Vi tok turen til Düsseldorf og spiste italiensk, shoppet en smule og avsluttet med en deilig Starbucks kaffe. Yummi! Ikke ofte jeg kan gjøre dette i ro og mak uten et eller to barn på lasset og de er IKKE glad i shopping;-)

Det ble ikke kamp på meg dessverre for lille Ola Amandus er fortsatt litt vond i magen på kveldene og da står det byssing og amming på programmet. Men kampen går på TV- så kanskje jeg får et glimt av min elskede allikevel ;-)

Ryktene sier at Magath får sparken ganske snart og da.....blir det nok raskt Norge på oss!!

Ciaociao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen