Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 21. mars 2011

Nye hagemøbler??


I hele fjor var vi på jakt etter en litt stilig sittegruppe. Vi tenkte at kanskje utvalget var bedre i Tyskland og at vi da fikk noe litt annerledes. Men neida, stilen er jo ikke akkurat den samme i Tyskland så det ble ikke noe av. Vi kjøpte oss derimot en daybed som jeg elsker ( jeg tilbragte alle Emil August sine middagslurer der når jeg var gravid;-). Skal legge ut bilde av den når vi har tatt den ut.

Alt dette for å si at i går var jeg på besøk hos en venninne som hadde funnet denne gruppen på et møbeloutlet i nærheten!!! Mon Dieu- en butikk som jeg IKKE et om? Og jeg synes at den var knallfin, så nå tror jeg at vi endelig har bestemt oss. Jeg er sikker på at den passer helt smashing i Nedre Klasgarden 24 ( når vi en gang tar fatt på hage/ terasseprosjektet- PUH!). Typisk hvis den er utsolgt nå da...

Og ja, det er faktisk så varmt i solen at hagemøbler snart kan taes i bruk. Jippii;-)

Ciaociao

1 kommentar:

Søk i denne bloggen