Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 1. april 2011

Et desperat forsøk på å få Emil August til å drikke vann...

..var å sette på babysvømming på Youtube, men tror dere det virket..Nå nei. Skjønner bare ikke hvordan jeg skal få i ham vann....Noen tips?

God helg til dere fra smukkeguttene. Emil August kaller forresten smukken for "Noki"- det er tysk! Skal bli spennende å se hvordan språket utvikler seg fremover....

Blogglisten
Klem T

2 kommentarer:

  1. Frys litt vann med smak av saft, juice eller nåkke slikt. Mye kjekkere å sutte på enn fra et glass. Det funka med isbita også iallefall mine gikk på den!
    Hils Egil, og lykke til!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Dette har jeg ikke prøvd! Tusen takk for tipset! Ha en fin uke!

    Torill

    SvarSlett

Søk i denne bloggen