Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

lørdag 16. april 2011

Englebarna....

Den siste uken føler jeg at jeg bare har EKSISTERT på grunn av den heftige Polleneksplosjonen som kom over natten. Og jeg må si at jeg grudde meg litt til Egil skulle være borte i 2 hele dager fordi en må egentlig være på topp for å holde tritt med disse 2 krabatene..

Men, noen må ha hørt mitt hjertesukk, for Emil August sov til 08:30! Lykke! I tillegg satt han seg ned på badegulvet og leste til Lillebror mens jeg dusjet..

Nå sover Ola Amandus som en stein i vognen og Emil August sitter og slapper av foran Drømmehagen etter at han har inntatt en frokost UTEN noen form for kamp...

Denne lørdagen virker lovende!!!!

Klem Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen