Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

onsdag 6. april 2011

The Underdogs Schalke slo Inter Milan 5-2!!!!!!!!

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle engasjert meg i fotball og i hvert fall ikke i Champions League...Men i går fikk jeg faktisk gåsehud av denne helt utrolige kampen! Oddsene for at Schalke 04 skulle slå fjorårets vinner av Champions League var svært små, men de beviste det motsatte!

Inter Milan kommer til Schalke neste onsdag og da må de slå Schalke 4-0 for at de skal gå videre. Det vil si at Schalke mest sannsynlig er i semifinalen..Det er stort!

Okei, det er nok fordi det er Egils lag men jeg begynner faktisk å synes at fotball er gøy!

Ciaociao

1 kommentar:

Søk i denne bloggen