Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

lørdag 9. april 2011

En er en og to er ti...

...sa bestemoren til en kjær venninne alltid. Og jeg kan bekrefte at dette stemmer! I hvert fall i går når Emil August var syk og Egil var borte..

I dag er han bedre, men nå er det jeg som nyyyyyyyyyyyser! Ikke fordi jeg er syk men fordi gress og trær er i full blomst her og jeg har pollenallergi!

I dag skal vi på kamp og se Schalke mot Wolfsburg- det blir jo litt spennende- iom at Magath trener Wolfsburg nå, men han trente Schalke for 3 uker siden...

Pollenklem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen