Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

torsdag 12. mai 2011

Snart sommerferie??

I fotball Tyskland er det snart sesongslutt og det vil si sommerfeire for vår del. Hurra!!
Vi har ikke planene helt klare enda, men vi skal i hvert fall til Ålesund og se hvordan det står til med huset vårt! Vi har jo en del prosjekter å ta fatt på...
Men får Mor det som hun vil, blir det en aldri så liten tur til sol og varme...

Men først Cupfinale i Berlin den 21. mai!

Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen