Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 14. februar 2011

Storbesøk i Dorsten!













I helgen hadde vi besøk av Lieneke og Christoffer, Cecilie og Erik. Fullt hus og stormende jubel!
Vi koste oss hjemme og så var vi på fotballkamp. Emil August var helt i hundre!
Det er så rart for han har vært litt skeptisk i det siste ( sikkert etter at han fikk en liten bror), men det var ikke tilfelle med denne gjengen! Jeg tror faktisk at han kjente dem igjen.
Lille Ola Amandus krever jo stort sett å være i armene, men på fotballkamp sov han seg gjennom HELE kampen. Det var deilig.
Tusen takk for at dere kom snupper! Kom igjen fort!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen