Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

tirsdag 22. februar 2011

Barnelatter er herlig!

Emil August har feber så han er hjemme fra barnehagen, men det hindrer han ikke i å kose seg og flire litt. Man skal jo ikke synes at det er deilig at barna er slappe, men i dag har han bare villet sitte på fanget og kose... Det er jo litt deilig og. Spesielt iom at Egil er hjemme og da kan vi ta hver sin lille kar. Herlig!

Ha en strålende dag. Her er det kaldt og deilig, men det blir jo innetid i dag iom at storebror er syk.

Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen