Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

torsdag 24. februar 2011

Koseguttene våre


Selv om lillebror tar litt for mye av mammas tid er Emil August veldig begeistret for han. Han kaller han bare for "lille", hihi.
I dag er Emil August hjemme fra barnehagen pga halsbetennelsen og feber- håper at det snart går over, stakkars lille karen.
Ola Amandus er en skikkelig solstråle på morgenen før han tar sin lange morgendubb i vognen. Det er sånn han skal bli resten av dagene/ kveldene så snart kolikken er borte. Det er vel snart det for nå nærmer han seg 13 uker!
Ny våt snø i Dorsten i dag, så jeg er ikke spesielt lei meg for at jeg "må" være inne:-)
T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen