Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

torsdag 17. februar 2011

Fornemmelse av vår....



Er det fordi solen skinner ute? Skriker Ola Amandus litt mindre? Får jeg sove litt mer? Er begge guttene blitt litt større? Eller er det rett og slett at Egil har kommet hjem etter 3 dagers fravær? Eller en kombinasjon av alt? Men jeg føler faktisk i dag ( i dette øyeblikk, men det kan selvsagt endre seg fort) for første gang på lenge at jeg har hodet over vannet!!!! Ola Amandus sover i vognen sin, Emil August kommer snart hjem fra barnehagen- Egil kommer hjem etter jobb i 19 tiden. Hurra!!! Et NORMALT liv tenker du- LYKKE tenker jeg:-)
Bildet er tatt i Düsseldorf i går hvor jeg koste meg langs Rhinen og datt innom noen butikker på veien:-)
Vårklem! ( Selv om det bare er 6 grader så skinner solen og jeg kan gå i boblis uten at det blir FOR varmt- perfekt!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen