Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

søndag 27. februar 2011

Ski søndag..

Iom at snøen er borte for lenge siden blir VM i Holmenkollen(på TV) det nærmeste vi kommer skiløypene. Ikke at vi hadde gitt oss ut på skitur med en 3 mnd gammel baby allikevel, men dog;-)
Det striregner ute, Egil er på jobb og begge gutta sover!!! Nå skal jeg ta meg en deilig kopp te ( som Lieneke tok med til meg : the du hammam fra Palais du thé- danke danke!!).
Heia Petter! Kjenner at jeg blir kjempeinterressert i sport ( hvor Norge er god da) når jeg er i utlandet.

Nyt søndagen!

ciaociao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen