Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 4. februar 2011

Dobbeldekkeren er i bruk!


Nå som vi er en storfamlie er det mye logistikk før vi kommer oss ut av dørene, men vi har funnet oss en skikkelig snerten dobbelvogn. Hurra!
Ellers så ser dere at vår lille Ola Amandus har forsynt seg godt av mors melk ( eller fløte??). Han er ikke SÅ stor som det ser ut på dette bildet, men synes det var litt festlig da!
Ha en finfin helg friends!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen