Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 25. februar 2011

Helg?

Da er det hleg igjen. Ikke at vi merker noe særlig til det for Egil har jo reist fordi det er kamp i morgen. Emil August er fortsatt syk så vi har vært inne hele uken:-/ Men i morges var Egil hjemme så da fikk jeg meg en tur på butikken (hurra!) og det var litt av en opplevelse! Pensjonen ble utdelt i dag og jeg tror at ALLE pensjonistene i bygda var på butikken samtidig med meg. Unbelievable! Og alle hadde dårlig tid- hehe.

Finfin helg folkens- i morgen skal vi på kamp. Heia Schalke?!

Klem Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen