Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

tirsdag 8. februar 2011

Familiedag i Düsseldorf:-)


Detvar så herlig! Egil har hatt fri i 2 HELE dager. Eller det vil si- han kunne være sammen med oss, men telefonen ringte 10 ganger pr dag da...Uansett, da fikk vi litt kvalitetstid som en familie. Småguttene var som noen engler i tvillingvognen. Ola Amandus sov seg gjennom det meste av turen, mens Emil August begynner ( endelig) å bli litt nyskjerrig på alle som går forbi og sitter ( relativt) rolig i vognen. Når det ble for mye stakk vi innom et par lekebutikker slik at han fikk rase litt rundt:-)
Jeg merker jo at det er litt mer utfordrende å gå på shopping med 2 småttiser, men Egil var skikkelig gem og ventet utenfor mens jeg suste inn på butikker:-)
I dag har jeg fått omgangssyke tror jeg, men føler meg allerede bedre. Emil August tar jo med en del basselusker fra barnehagen, så det er vel det.
Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen