Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 28. februar 2011

Mormor og Morfar kommer!



I morgen reiser Egil vekk i 5 dager, men jeg fortviler ikke for Mormor og Morfar kommer på besøk. Morfar blir 70 år og ville bort på dagen så hva var vel bedre å ta en tur ned til gullguttene sine?

I dag har Emil August vært på barnehagen igjen og det var stas, men nå er han sliten så en runde med drømmehagen er velkommen!

Lille Ola Amandus har lagt og prudlet lenge uten smukk i dag. Han ble 3 mnd i går. Skal vi håpe at kolikken er over??? Bedre i hvert falll:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen