Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

torsdag 30. september 2010

Skype!!!


Skype er bare helt fantastisk- da kan vi lett holde kontakt, slå av en kort eller lang prat om en har tid , vi kan SE hverandre og ikk minst- det er GRATIS!


Vi har allerede skypet med Elin/ Lennox og Kjersti/ Mikkel/ Henriette/ Martin og Line men i dag oppdaget vi at Therese/ Philipa/ Pernille også er online!


Det var moro å se igjen jentene! Så for dere som ikke allerede har gjort det, gjør det ASAP så kan vi sees!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen