Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

tirsdag 21. september 2010

Sensommer på lekeplassen..

I dag steg temperaturen til 23 grader! Vi tok oss en tur på lekeplassen så småttisene fikk kose seg!
Lekeplassene her i Tyskland er dekket av sand, så det ble ikke akkurat en avslapningstur for mor da lille Emil August EELSKER sand og stein...Men han fikk i hvert fall igjen appetitten da iom at han har vært syk i 3 dager pga tennene;-)

I morgen er det like fint så da skal vi ut og se på dyr..Hva gjør jeg vel ikke for sønnen min?

T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen