Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

tirsdag 28. september 2010

Det er først når man er syk at en skjønner hvor deilig det er å være frisk!!


Lørdag kom omgangssyken som kastet på meg. Har lagt rett ut i 2 dager og er fortsatt ikke HELT i slaget..Da får en litt hjemlengsel og synes fryktlig synd på seg selv når mannen er borte så mye.


Emil August er midt i tannperioden + at han drar med seg alt av basselusker hjem fra barnehagen og så blir pregnant mama smittet. Men, men , er som sagt bedre nå og lillemann virker som han er i form igjen. Det er jo sånt som hører småbarnslivet til, det vet jeg jo, men overraskelsen er like stor hver gang!


Verre blir det hvis Egil har dratt med seg litt bakterier og må springe på do mellom behandlingsøktene på et hotellrom...:-/


Ja, ja, her er et bilde av magen i 7. mnd ( uke 33- Mon dieu det går fort!!).


Klem til alle i heimlandet- savner dere veeldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen