Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 10. september 2010

Ett-åring og baby i mage.....

Som de fleste kan forestille seg så er det AV og til LITT travelt å være gravid med verdens søteste ett-åring og en mage som er mer og mer fremtredende.
Var på tysk ultralyd i går og det ser ut for at Mini nr. 2 kommer rundt 23. november:-)

Jeg har litt lavt blodtrykk og burde hvile litt mer, men det går seg til nå som Emil August går i barnehagen. Her i Tyskland er alt veldig omstendelig ( what a surprise??!!) så tilvenningen varer i 2-3 uker.

Det går kjempebra, men EA er så sliten og alle rutiner har gått i vasken iom at han er på barnehagen akkurat da han har sovet til vanlig. Neste uke skal vi prøve å la han sove der, så får vi se om det går bedre...
Nå har vi prøvd en liten dubb i en halvtime, men han nekter å legge seg på puten...
Men HVIS det går skal mor legge bena høyt et øyeblikk;-)

God helg!

T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen