Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 6. september 2010

I Deutsch barnehage for første gang...

-og det gikk som en drøm. Vi var der riktignok bare i en time, men det var kjempestas! 9 barn fra 1-3 år, Emil August skled rett inn, men nå spørs det hvordan det går med forståelsen av språket og disiplinen! Skal si jeg ble imponert av de 9 småbarna som satt pent ved bordet til navnet deres ble ropt opp...

I morgen skal vi prøve igjen og da skal jeg kanskje være borte i 10 min. Spennende- sikkert verre for mor enn for gutten! Ha en fin uke!

T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen