Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

torsdag 2. september 2010

Mormor og Morfar har reist:-(


Men vi har hatt det utrolig koselig! Mamma har fått avlastning og Emil August har fått service fra øverste hylle.
Han har hatt en person sammen med seg hele tiden slik at han har kunnet utforske hvordan det er å gå! Han er mer og mer stødig og mormor følger han tålmodig på ferden.
Morfar har skiftet omtrent alle bleier, så det har vært rene luksusen for ho mor! Ryggen er mye bedre iom at jeg har sluppet å løfte den tunge krabaten så mye;-)
Vi gleder oss til vi er nærmere familien, det er helt sikkert!
T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen