Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

onsdag 22. september 2010

I dyreparken!








I dag har det vært nydelig vær med 24 grader igjen, så vi dro på tur sammen med Deike og Lea for å se på dyrene. De fleste var innegjerdet, men geitene spaserte fritt rundt oss ( til min store begeistring;-) og den ene var rett og slett så frimodig at hun gikk under vognen min og tok ut brødposen vår!! Så, ingen lunsj på oss nei!
Men vi koste oss i varmen og lillemann fikk lekt sammen med venninnen sin Lea
som han også går i barnehage med. Kjempegøy!
T

2 kommentarer:

  1. hei, hei! Nå følger vi også med på bloggen deres!:) Tante Liv & Torbjørg

    SvarSlett
  2. Hei Torill! jeg har fått meg ny flott pc. Så nå må jeg bare bli litt flinkere å holde kontakten med slekt og venner. Lille Emil august vokser og er så søt. Vi nyter nå herlige høstdager med herlig solskin. Har vært på Sula i dag, deilig. Neste uke er det høstferie og da håper jeg at vi får samme været.da kommer Naustdronninga, så da er det bare være iunder administrasjon. Helga etter skal Sissel& co være med på hytta. Det skal bli kjekt, håper været holder. Hilser fra Torbjørg og Eivind, de skal være her i to uker til før de drar oppigjen for siste innspurt av studiet. God klem fra tante Liv

    SvarSlett

Søk i denne bloggen