Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 1. oktober 2010

Morgenstund har gull i munn!



Når en har hatt en litt dårlig natt med en baby i magen som konstant er i bevegelse, er det en gave å våkne til dette herlig smilet:-) Emil August er såå happy når både mamma og pappa er her! I dag kjørte vi Egil på jobb for han skal ut og reise igjen, men vi rakk en aldri så liten familiefrokost. Det var kos!
God helg til alle sammen! OG GRATULERER med dagen Onkel Odd- Eivind!
Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen