Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 11. oktober 2010

Vil du værra med så heng på!!!

Egil fikk plutselig 3 dager fri og da ble det en Week-end tur til Ålesund.

Vi har jo satt i gang oppussing/ maling innvendig av huset så vi hadde veldig lyst til å inspisere og komme med litt innspill.

Været var helt fantastisk og vi rakk å komme over ganske mye....Vi var på middag hos svigers sammen med mamma og pappa, vi var på 3 kjøkkenbutikker og ba om skisser/ forslag, vi spiste lunsj sammen med Cecilie, Erik, Christine, Egil G +++

Iom at vi er i oppussingsmodus var det stas å titte innom andre sine prosjekt også- Leif har revet ned hele leiligheten og bygger den opp igjen, Egil G's hus er snart innflyttingsklart og så fikk vi sett Therese og Johnnys prosjekt. Kjempegøy!!

Lørdagskvelden tilbrakte vi sammen med Bodil og Odd-Eivind og søndagsmiddagen med mamma, pappa, Line og Lars. Sissel og Lars Ivar og Linus var på Bjorli denne helgen så de var de eneste vi ikke rakk!

Vi tok flyet fra Vigra 17:30 i går kveld og var ganske ferdige, men happy. Helt til Emil August fant ut at han skulle være turbo på hele reisen og ikke sov ett sekund. Hilfe!!

Jeg fant i hvert fall ut at det var DIGG å reise sammen med mannen sin og at jeg ikke orker så mange flere turer med Emil August alene med det første;-)

Ha en strålende uke venner!

T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen