Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 15. oktober 2010

Hva gjør en når...






....lilleprinsen har sovet 4 timer i barnehagen og er full av energi?? Da reiser en til en lekebutikk og lar han få boltre seg:-) Der var til og med et lekerom med et stellebord og en stol hvor jeg kunne sitte. Toppers...Helt til Emil August fant ut at det var myyye gøyere med de nye lekene som var til salgs- så måtte han fotfølges igjen og til slutt var det bare¨å ta han under armen og reise. Men gøy var det!
I dag har han hengt med mamma hele dagen og da skal jeg love dere at energien IKKE var oppbrukt kl 20...Så da ble det litt leven, men nå er han i seng. Puh! Når en tror at rutinene er på plass og at resten blir plankekjøring går vi alltid inn i en ny fase. Denne uken SKAL han inn i sengen vår og vi har gitt etter 2 netter- en fatal feil- don't try it..
I natt er Egil borte og jeg skal prøve avvenningen alene- yeah right! Tror heller at jeg må la Egil ta den jobben, jeg blir jo helt dårlig av å høre ham skrike.. ( Ka trer mora rundt lillefingern;-)?
Ha en strålende helg! Vi skal på kamp i morgen- det blir moro. Kanskje Schalke vinner for en gangs skyld??
Klem T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen