Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 18. oktober 2010

Et aldri så lite tilbakeblikk.....



Dette er bare litt over ett år siden og nå skjer det snart igjen! Er det mulig???Selv om magen er her for å bevitne at det ikke er lenge til, er det fortsatt helt uvirkelig at om MAX 6 uker er vi en familie på 4!!!


Jeg er jo veldig stresset for at Egil ikke skal rekke hjem til fødselen, så jeg er vel den første vordende mor som ønsker at det skal ta laaang tid fra riene begynner til lillemann virkelig ser dagens lys! Planen er i hvert fall at så snart jeg kjenner noe, skal Egil kaste seg på første fly! Speeennende....


Med Emil August begynte veene i 20 tiden på kvelden og han var ute 05:03, så vi får se hvordan det går denne gangen. Det går jo som regel fortere med nr 2........


Keep you posted;-)


Klem T


PS: Egil påstår at jeg har draget over øynene i dag- men det er jeg ikke enig i selv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen