Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

tirsdag 5. oktober 2010

Nytt hus, maange muligheter....


Nå har vi satt i gang malingen av alt det brune i øverste etasje...Det er så spennende! Gleder meg utrolig til å komme hjem for å se resultatet. Her skal alle strier sparkles og så males; vegger, tak, lister og bjelker blir hvite- så det er et nytt hus vi kommer hjem til.


Det var jo for så vidt en enkel sak å bestemme seg for at det skulle bli hvitt, men når det kommer til kjøkken og bad er det virkelig verre..Surfer til stadighet på nettet, men det er vanskelig å si hvordan det blir. Både Egil og jeg liker romantiske kjøkken à la det dere ser under, men jeg tror ikke at det passer i dette huset så vi må legge oss på en litt strammere linje.
Og så fant vi drømmen...Selvfølgelig hos Kvänum- så det får være en drøm til inspirasjon til vi finner noe som passer lommeboken litt bedre...
Legger ved bilder av drømmekjøkkenet senere for bloggen vil ikke ta imot mer MB akkurat nå:-)
T




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen