Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 12. mars 2010

Tyske hus og hager...


En ting skal sies og det er at Suburbia finnes i Tyskland også. Folk er utrolig flinke til å stelle utenfor husene sine og selv om de bare har noen få kvadratmeter ser set ut som en liten botanisk hage! I dette området er det omtrent bare murhus ( = vedlikeholdsfritt!) i teglstein, men også noen er hvite ( det foretrekker jeg).
Dette huset er en av favorittene min. De som bor der skifter blomster i blomsterkassene sine svært regelmessig! Vi tar alltid turen forbi på en av våre mange spaserturer! Skal ta flere bilder av hagene når det blir litt mer vår i lufta!
T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen