Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

torsdag 4. mars 2010

Emil August 7 mnd!!!



Nå har den lille krabaten vår blitt 7 måneder og spenennde ting skjer hver dag! Han har fått 2 tenner, han kommer seg opp på knærne men kravler seg bare bakover ( til hans store fortvilelse når han egentlig vil ha leken som ligger foran seg..ikke bak!!) og han prater som bare det!
Puppen til mamma begynner å bli mer og mer uinteressant, så jeg føler meg enkelte ganger som en blotter der jeg til enhvertid sitter med puppen i fri luft for Mini bare snur seg og ser på alt annet...
Han har sovet på eget rom i 2 netter nå og det går strålende. Egil lurte på om han "faktisk hadde sovet hele natten"..Neida, jeg må inn et par turer, men det går så fint så! Neste steg er at han virkelig sover hele natten, men da må vi vel slutte med amming først..
T

1 kommentar:

Søk i denne bloggen