Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

lørdag 27. mars 2010

Tschuss Ålesund!



Da er Ålesund turen over for denne gang. Mor har føket frem og tilbake for å ordne mest mulig til bryllupet. Jeg trodde at jeg hadde fantastisk god tid, men hun som jeg hadde sett for meg at skulle fikse brudebuketten ( Blomsterstua)- var allerede fullbooket. Hjelp!! Men, hun gjør det allikevel :-)
Oppholdet har blitt litt amputert iom at lille Emil August har vært syk med ørebetennelse og nå begynner jeg på influensa...Men, men det har vært bedre å være her hvor jeg har litt hjelp i forhold til all alone i Deutschland. Egil har nemlig vært borte flere netter pga kamp denne uken.
Men til tross for sykdom har vi rukket en tur til Myra og noen turer til Mimmi. I morgen bærer turen nedover igjen.
Mandag kommer Lieneke for å hjelpe meg å velge THE DRESS...Spennende!
Fortsatt god helg alle sammen!
T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen