Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

onsdag 24. november 2010

Vi venter.....

både på lille Ola Amandus og pappa! Egil kommer i morgen- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så da skal det bli fart på sakene.
Han kan bare være hjemme til mandag så det vil si at fødselen må ta sted ASAP etter 22:40 i morgen kveld;-)
Ingen tegn til noe i dag heller, bortsett fra at jeg har mistet en bit av en tann ( jeksel heldigivis!)- så nå er det på tide å la kroppen få fri fra graviditeter for en liten stund.

Ha en lovely dag- det skal vi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen