Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

tirsdag 16. november 2010

Deilig å ta seg en pust i bakken og lese litt om sitrusfrukter:-)

Lillebrors ankomst nærmer seg og vi har funnet frem vippestolen igjen. Den falt i smak hos EmilAugust kan dere tro, så det spørs hvordan dette går fremover... Men uansett er jeg jo imponert over at han har tid til å ta seg en liten 2 minutter i hans hektsike hverdag.

I går var vi i Langevågen og hentet babyvuggen- så nå har vi en på soverommet og en i stua med hjul på- så da kan lillebebisen ligge trygt uten at storebror blir FOR voldsom:-)

T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen