Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 8. november 2010

Vårt nye hjem:-)






Da har vi kommet oss vel i hus i Nedre Klasgarden 24. Det er deilig. Som dere ser har overetasjen blitt hvit ( Emil August sitt rom på bildet). Vi var jo redd at vi skulle savne den fantastiske utsikten i Rørstadveien, men det er faktisk like bra her for vi er enda nærmere sjøen.
Vi har nytt en deilig familiehelg fordi Egil kom hjem på overraskelsebesøk på lørdag:-) Jeg trodde ikke mine egne ører når han ringte fra Oslo og gledestårene ville ingen ende ta.
Det hadde jo vært toppers om fødselen satte i gang, men det var nok litt for mye å forlange. Jeg er ikke i nærheten av å kjenne noe " murring" heller, så det spørs om det blir overtid denne gangen også...
I dag reiser Egil tilbake til Deutschland, så vi må virkelig nyte de korte øyeblikkene vi har sammen for tiden...
Ha en strålende uke friends!
T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen