Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

onsdag 1. desember 2010

Ola Amandus 27/11/10



Da kom han endelig! Prinsen vår er nydelig og vi kan ikke se oss mette.
Fødselen gikk FORT, men kjempefint. Veene startet 02:30 og 06:03 var han ute!
Nå har vi vært hjemme i 3 dager og det går kjempefint, selv om mor er litt trøtt fordi lillemann er glad i å være våken på natten enda.
Egil dro til Tyskland igjen på mandag. Det var tungt...Jeg kunne ønske at han var her slik at vi var to om de to guttene våre, for Emil August skal jo ha like mye attention som før. Han takler lillebroren veldig fint og koser med han hele tiden, selv om han helst skal ha mamma for seg selv:-)
Skriver mer senere.
Hilsen en lykkelig tobarnsmor!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen