Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

fredag 10. desember 2010

Ikke lett å blogge for tiden nei...

Vi har det ganske hektisk om dagen ( og natten...) Emil August begynner å venne seg til at han har fått en lillebror, men det er fortsatt ikke så kult når mamma må amme...Men for hver dag går det bedre og jeg har fortsatt veldig mye hjelp fra familien.
I natt sov tante Liv over og hun hadde Ola Amandus inne hos seg og kom bare inn til meg to ganger for at han skulle ammes. DEt vil si at jeg fikk min første nesten hele natt siden fødselen! Lykke!! Det gjorde godt! I tillegg var Emil August en engel og sov til 07:30- det er absolutt godkjent!

Det er like før min dinosaur av en PC kræsjer, så jeg får ikke til å laste opp bilde av prinsene i dag. Lover å gjøre det så snart PC'en er frisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen