Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

mandag 16. august 2010

Turbobaby....

Sånn ser det ut når jeg forlater badet i ett minutt for å hente noe...Emil August er høyt og lavt og mer aktiv enn noensinne....

Han begynner å ta ganske mange skritt i gangen, men jeg kan ikke si at han akkurat har full kontroll enda;-)

Ja, nå er vi som dere vet tilbake i Tyskland og her skal vi være til jeg skal hjem til Norge for å føde... Er faktisk 26 uker på vei allerede. Can you believe it???

Her har "hverdagen" inntatt oss og Egil er borte på kamp... I år er Schalke 04 med i Champions League- så det blir ENDA flere bortedøgn..Jippi:-/

Men anyway, Emil August har mest sannsynlig fått barnehageplass fra 1. september og det blir nok bra for både mor og lillemann. Kanskje jeg ENDELIG skal få lært meg litt tysk???

Skal love å oppdatere bloggen litt oftere, men har liksom vært i feriemodus i det siste!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen