Om meg

Bildet mitt
I september 09 begynte Egil å jobbe for Schalke 04 i Tyskland og lille Emil August og jeg ble med. I november 2010 kom lille Ola Amandus til verden og jeg blogger litt om livet i vårt nye "hjemland" og ikke minst om våre to solstråler som vokser og utvikler seg hver dag. Jeg håper med dette at at familie og venner kan følge med til tross for avstanden:-) Torill

onsdag 18. august 2010

Magen- 6 mnd på vei!


Ja da er det vel på høy tid å dokumentere magen litt:-) Nå er jeg i Uke 27- eller 6 mnd på vei!!
Bebisen sparker og gir beskjed om at han er tilstede, så selv om storebror får mest oppmerksomhet om dagen så føler jeg det lille vesenet inni meg også! Det er fantastisk, men også HELT uvirkelig! Emil August er jo fortsatt bare en baby!
Men i dag så vi på drømmehagen for første gang- og tro det eller ei- EA klarte å sitte stille i 10 minutt! Ikke værst for en turbogutt!
Ha en kjempefin dag alle sammen:-)
T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen